Måndag -skola (: ?

Då var detta lovet slut då ja, nya tag i skolan och så. Kul att träffa alla man inte umgåtts med! Övade inför lunchkonserten som kommer imorron dåja. Det gick inte speciellt bra, jag ska spela piano och spelade fel säkert tre gånger :S not good !  Man får ju hoppas att det går bättre imorron då. Sen hade vi vanliga lektioner resten av dagen och tur för mej så sa  vår mattelärare inget om mina matteläxor, jag har fem stycken som jag inte har gjort, men jag har haft så mycket annat att tänka på dom senaste dagarna. Skadade mitt finger när jag ( händig som man är) skulle ta ut en spik från väggen och fick "huvudet" på spiken rakt i fingret, ajjajaj ,
orkestern på kvällen kul;)  gick hem med Tobbe och kom hem vid tjugo i sju efter det åt jag och nu "har jag inget att göra"
Puss och kram



Bilderna har i för sej inget med texten att göra men gillade outfitsen mktmkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0