Glassplitter

Vanlig dag i skolan idag , elr iaf vad jag skulle kalla en vanlig dag. Började med pizzabakande på hemkunskapen och sen musik då vi övade på julsångerna som vi ska ha till julskivan + Lucialåtarna ;) det var skojj,
kom sen in i skolan och då var det so, träffade Rasmus och pratadé med honom om det som hänt. Jullan och Bergdahl,
Sen var det på nån rast och jag frågade var han var och jag hittade honom sen med en nerblodad hand :S söten hade slagit sönder en fönster ruta , men jag säger bara That´s what friends are for , Jullan ,Bergdahl och jag ska hjälpa honom med samhällstjänst timmarna ;)
ÄLSKAR DEJ RASMUS <3
annars hände inget särkilt ;)
 Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0