FREDAG !!!

Åhh, vad skönt med fredag äntligen, och idag slapp vi sista lektionen i idrott, vilket visserligen var synd men ändå tur eftersom jag var så jävla trött, skrev färdigt matteprovet så jag hoppas att det blev bra  (: Rasmus är på Balders nu och jag sitter här hemma och har lovat mej själv att jag inte ska ringa honom för att jag inte ska verka vara nåt jävla kontrollfreak. Han kommer iaf hem till mej imorron ;)
Idag var mama och jag inom Lindex en snabbis och det blev :

en t-shirt ( ekologisk)
två par strumpbyxor ( hudfärgade + nät)
en väska ( ekologisk;) )
+ en välbehövd vit bh


Varit med My nu på kvällen och nu är allting ALLTING bra mellan oss , det var ett rent helvete som jag hoppas att ingen annan ska behöva stå ut med.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: clang

ska inte du till mysan ikväll? <3

2008-11-08 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0